کرمانشاهی‌های خوش مصرف ۷.۷ میلیارد تومان پاداش گرفتند

رسانا پرس_مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: مشترکان خانگی در استان طی ماه‌های خرداد و تیر، ۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان پاداش دریافت کرده‌اند

محمد مرادی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در خصوص مصرف برق با توجه به اوج گرمای هوا در روزهای اخیر، اظهار کرد: کرمانشاه یکی از ۶ استان‌ کشور است که به عنوان سرآمد در مدیریت مصرف و درآمد پاداش خوش‌مصرفی قرار دارد.

وی با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در راعایت الگوی مصرف برق، ادامه داد: در مناطق عادی استان به غیر از مناطق گرمسیری، الگوی مصرف در ماه ۳۰۰ کیلووات است که ۹۵ درصد مشترکان در مناطق عادی رعایت الگوی مصرف داشته‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه الگوی مصرف در مناطق گرمسیری استان را ماهیانه ۱۰۰ کیلووات بر ساعت اعلام کرد و گفت: بیش از ۹۰ درصد مشترکان مناطق گرمسیری استان نیز رعایت الگوی مصرف را دارند.

وی با بیان اینکه مشترکانی که نسبت به سال گذشته مصرف برق خود را کاهش دهند پاداش صرفه‌جویی دریافت خواهند کرد، گفت: از تعداد ۶۱۲ هزار قبض صادر شده برای مشترکان خانگی، ۳۵ درصد معادل ۱۹۶ هزار مشترک شامل پاداش شده‌اند.

مرادی خاطرنشان کرد: مشترکان خانگی در استان کرمانشاه طی ماه‌های خرداد و تیر، ۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان پاداش دریافت کرده‌اند که بیشترین پاداش طی این دو ماه به مشترکی خانگی به مبلغ ۹۳۰ هزار تومان بوده است.

وی در پایان، گفت: برق انرژی است که پایداری آن نیازمند فرهنگ‌سازی برای خروج از ناترازی تولید و مصرف است لذا با توجه به گرمای هوا طی روزهای پیش‌رو باید الگوی مصرف رعایت شود و در ساعت اوج مصرف ۱۱ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳ از وسایل پرمصرف استفاده نشود.