گردهمایی مجمع شهرداران آسیایی فرصتی برای تبادل دیدگاه‌های توسعه شهری

رساناپرس_ مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه از گردهمایی مجمع شهرداران آسیایی به عنوان فرصتی برای تبادل دیدگاه‌های توسعه شهری نام برد.

به گزارش رساناپرس مظفر تیموری، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه، روز چهارشنبه اعلام کرد که دهمین نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی نیز با حضور شهردار کرمانشاه برگزار شد.

این نشست و اجتماع ۲ روزه که با شرکت شهرداران شهرهایی از کشورهای مختلف از جمله آنکارا (ترکیه)، دوشنبه (تاجیکستان)، و کازان (روسیه) همراه است، صبح روز چهارشنبه، ۷ شهریور ۱۴۰۳، در سالن رودکی برج میلاد تهران آغاز شد و تا فردا ادامه دارد.

تیموری با ذکر اینکه هدف اصلی این کنفرانس تسهیل تبادل بهترین شیوه‌ها در حوزه گردشگری شهری میان شهرهای عضو است افزود: نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه، سخنران ویژه این مراسم ارزشمند و باشکوه خواهد بود.

 

شهردارکرمانشاه رییس کمیته مسئولیت اجتماعی مجمع شهرداران آسیایی شد

وی ادامه داد: این کنفرانس با گردهم‌آوردن مدیران شهری از شهرهای مختلف آسیایی، فرصتی را فراهم می‌کند تا دیدگاه‌ها و شیوه‌های توسعه گردشگری شهری خود را به اشتراک بگذارند و در نهایت به شهرها در توسعه و اجرای استراتژی‌های مؤثر در گردشگری شهری کمک کند.

کنفرانس آینده موضوعات متعددی از جمله تحلیل تأثیرات اقتصادی و اجتماعی بر گردشگری شهری، تدوین استراتژی‌های گردشگری پایدار، اجرای تکنیک‌های مؤثر بازاریابی و تبلیغ مقاصد گردشگری شهری، کاهش تأثیرات منفی گردشگری بر جوامع محلی و بهره‌برداری از فناوری برای بهبود تجربه گردشگری را پوشش خواهد داد.