«یک‌صدا ایران»؛ ویژه‌برنامه برای کودکان و نوجوانان کرمانشاهی

رساناپرس_ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت:‌ باهدف تحقق شورونشاط اجتماعی در تمامی مناطق استان، ویژه‌برنامه‌ی «یک‌صدا ایران» در مرکز شماره ۱۱ شهر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش رساناپرس محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: باهدف تحقق شورونشاط اجتماعی در تمامی مناطق استان، ویژه‌برنامه‌ی «یک‌صدا ایران» توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

وی افزود: کودکی و نوجوانی از مهم‌ترین فصول زندگی هر فرد در جامعه محسوب می‌شود و پایه و اساس بسیاری از بنیان‌های فکری، اخلاقی، اعتقادی و اجتماعی هر فرد در این دوران شکل می‌گیرد. بر همین اساس آموزش می‌بایست به سمت یک توسعه‌ی همه‌جانبه در ابعاد اخلاق بشری، معنویت، عدالت، رفاه و برنامه‌های فرهنگی و هنری هدایت شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: «یک‌صدا ایران» ویژه‌برنامه‌ای است که در راستای ایجاد شورونشاط اجتماعی و تحقق عدالت تربیتی در کلیه‌ی مناطق استان، طراحی گردیده و در همین راستا آموزه‌های دینی، پرورشی با نگاهی به آرمان‌های ایران اسلامی و… اجرا می‌گردد.

وی ادامه داد: ویژه‌برنامه‌ی «یک‌صدا ایران» با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دبستان شهید قیامی و خانه‌ی احسان محله در مرکز شماره ۱۱ شهر کرمانشاه با اجرای سرود، نمایش، بازی، سرگرمی و مسابقه برگزار شد و موردتوجه مخاطبان قرار گرفت.