۱۷ هزار کودک ایتام در کرمانشاه

رساناپرس_ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: در استان بیش از 17 هزار کودک ایتام و محسنین داریم، افزود: طی چهارماهه ابتدای سال جاری بیش از 42 میلیون تومان حامیان به فرزند نیازمند و ایتام استان کمک مادی و معنوی داشته‌اند

به گزارش رساناپرس رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به اجرای «بهشت حسین (ع)» از ابتدای ماه محروم تا پایان ماه صفر باهدف جلب خیرین، اظهار کرد: هر یک از افراد جامعه می‌توانند با پرداخت ماهیانه مبلغ جزئی هم در این پویش همگانی که تا پایان ماه صفر برپا شده، شرکت کرده و حامی یک یتیم شوند.
وی تصریح کرد: در دهه اول ماه محرم ۸۰۰ نفر از خیرین با شرکت در طرح اکرام و محسنین حامی فرزندان ایتام شدند.مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه اضافه کرد: از ابتدای سال تا به امروز بیش از ۹ هزار و ۱۰۰ نفر از خیرین با شرکت در طرح اکرام و محسنین حامی فرزندان ایتام شدند.
وی با بیان اینکه در استان بیش از ۱۷ هزار کودک ایتام و محسنین داریم، افزود: طی چهارماهه ابتدای سال جاری بیش از ۴۲ میلیون تومان حامیان به فرزند نیازمند و ایتام استان کمک مادی و معنوی داشته‌اند.
وی، از کسب رتبه نخست کشوری کمیته امداد استان در طرح اکرام ایتام و جذب حامی طی سال جاری خبر داد و گفت: امسال میزان مشارکت مردم در طرح اکرام ایتام نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است.
طاهری تصریح کرد: مبالغی که توسط حامیان واریز می‌شود، مستقیماً به‌حساب کودکان ایتام می‌رود و توسط خانواده‌ها در راستای معیشت و تحصیل فرزندان هزینه می‌شود.وی در پایان، گفت: خیرین از طریق سایت کمیته امداد ekram.emdad.ir به بخش استان کرمانشاه مراجعه و فرزندان معنوی خود را انتخاب کنند.