درصد رضایتمندی مشترکین از عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در حوزه حوادث و اتفاقات در سال ۱۴۰۲

رسانا پرس-مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از ثبت ۲۶۰هزار و ۷۲ مورد تماس مشترکین از شهرها و روستاهای استان کرمانشاه با سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش رسانا پرس-رضا داودی اظهار کرد: در سال گذشته ۲۶۰ هزار و ۷۲ مورد تماس با سامانه ۱۲۲ و به طور میانگین ۷۱۳ تماس در شبانه روز در این سامانه ثبت شده است و از این تعداد ۵۸ هزار و ۲۴۴ مورد (معادل ۲۲/۴ درصد) منجر به ثبت حادثه شده است.

وی افزود: از این آمار، در بخش آب ۴۷/۱۳ درصد تماس ها در مورد شکستگی لوله انشعاب، ۲۱/۱۴ درصد درمورد نشت آب داخل اتاقچه کنتور، ۱۲/۹۷ درصد درخصوص شکستگی لوله اصلی و ۱۸/۷۶ درصد باقیمانده آن در مورد سایر حوادث حوزه آب بوده است.

داودی خاطرنشان کرد: در بخش فاضلاب نیز ۹۱ درصد تماس ها در مورد گرفتگی فاضلاب و ۳ درصد آنها درخصوص فقدان دریچه فاضلاب و ۶ درصد باقیمانده هم در مورد سایر حوادث حوزه فاضلاب بوده است.

او عنوان کرد: در سال۱۴۰۲ جهت سنجش رضایتمندی مشترکین از خدمات شرکت آب و فاضلاب در شهرها و روستاها، ۶ هزار و ۴۰۰ مورد تماس با مشترکین برقرار شد که بر اساس آن مشخص گردید ۹۵ درصد آنان از خدمات این شرکت در حوزه رسیدگی به حوادث و اتفاقات رضایت داشتند.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: ۵ درصد عدم رضایتمندی مشترکین در خصوص تأخیر در زمان انجام کارها توسط شرکت آب و فاضلاب بوده که آن هم عموماً به علت بالا بودن حجم عملیات ها در مواقع بحران مانند بارش شدید باران و هدایت آب های سطحی به فاضلاب شهری اتفاق افتاده است